this is like


Idag har varit en bra dag. Har fått redovisat tre steg i svenskan. IM ON FIRE. Fy fasiken vad skönt. Har dessutom lämnat in min bilduppgift så nu är det bara att hålla tummarna och hoppas på det bästa. Efter skolan stack jag till min systers jobb och höll henne lite sällskap i cafeet. Fick i mig lite mat där. Och med lite mat menar jag: en räkmacka, blåbärspaj, en bulle, en liten fruktsallad och en pepsi. Får ångest bara jag tänker på det, hur fan lyckas jag få i mig så mycket mat?! Jag var inte ens hungrig.. Men det var så gott. Bestämmde mig för att vara lite hälsosam och gå hem från stan, tog runt 40-50 min och efter det stack jag ut och sprang i en trekvart. Så himla härligt väder, blir helt glad!

Varsågod! :)

<3




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR