running's a pain in the ass


Hade väldigt svårt för att komma upp imorse, vilket märktes när jag kom en kvart försent till skolan. Watch out, we got a badass over here.. Fick i alla fall reda på mitt np-resultat i min tyska idag. Vet inte om jag ska skratta eller gråta över att jag fick bättre betyg i min tyska än i min svenska. Jag är svensk, märks det? Om drygt en timme drar jag till träningen och fightas lite där. Och imorgon ska vi ha np i NO.. Det lär gå helt åt skogen.

Jättefin blogg och superfin design!:D



allt bra med dig?

Hej!

Jag har precis lagt upp dagen fråga i min blogg. Hoppas du får lite tid över och kan klicka in dig och svara, vore kul med så många svar så möjligt! Kram :)

Hur gick det på nationella i NO och i vilket ämne hade du ? :)



Lite längre ner så frågade du vilka uppfattningar vi får av dig som person och jag tänkte svara på det, fast i samma kommentar heh ;)

men jag tycker du verkar vara jättesnäll. Inte typ sur och otrevlig haha :D

Vad är byxorna eller vad man ska säga köpta? Btw så jäkla grym blogg !




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR