doing my thing


Med en liter mindre blod i kroppen kom jag innanför dörren halv fem. Överdrev kanske lite, det var väl inte direkt en liter.. men ännu en gång fick jag tagit ett blodprov. Skillnaden denna gången var att dom rotade inte runt med nålen i armen vilket glädjer mig. Nu ska jag slöläsa lite i min engelskbok!

måste fråga dig, har du någon mascara på ögonfransarna du har satt till eller är det så hela tiden? kram!

jag älskar ditt hår!!! lockar du det eller är det självlockigt?! kram!

Feeeeeett snygg hårfärg! Har du färgat på salong eller har du färgat själv? Om du jag färgat själv va heter färgen? :)

Åh, jag verkligen älskar ditt hår! Har även 2 frågor som jag ser att 2 redan ställt. Men jag frågar iallafall, har du någon mascara nu när du har gjort förlängning? Hur har du fått ditt hår så som det är på bilden, jag menar. Är att självlockligt eller har du använt dig utav en locktång eller liknande? Tacksam för svar!

KRAM.




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR