light dreams


Har helt tappat inspirationen till att sätta mig framför datan och skriva ett inlägg. Har varken något kul eller intressant att dela med mig av längre. Därav alla tråkiga inlägg. Dessutom går nästan all min fritid åt till att plugga. Though life? Hell yeah. Ska snart sätta mig och börja panikskriva på två bildanalyser som ska vara inne imorgon. Wish me good luck.

SÅ JÄVLA SNYGGT hår! och dina ögonfransar! gosh ..:)

finis! :)

älskar din header ! :)

skit fin design du har! :)

Hej!

Just nu har jag frågestund på min blogg. Det vore jättekul om du skulle vilja ställa några frågor ;) direkt länk till inlägget http://nnathalieanderssons.blogg.se/2012/march/fragestund.html#comment

kram! ♥

Ord kan inte beskriva hur sugen jag blir att färga mitt hår rött när jag ser dig! Så jävla snygg är du!




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR