lördagsmorgon


Lördag lördag lördga.. Hmm, vad har du att erbjuda? Ett 19-års kalas för min kära kusin. Congratulations! Nästan varenda kotte jag känner ska till strandbaden ikväll men inte jag. Varför? Hmm, jag har varken pass eller ID-kort. Känner mig som en flytking varje gång jag säger det men ID-kortet är snart fixat! Thank god for that!

Jag vet inte om du anmält dig till dagens bloggtips, annars är det hög tid nu. Den som vinner bli länkad med bild och text framför ca 2000 unika besökare. Ett tips varje dag! Enkelt att delta, det är bara att skriva "jag är med" under det inlägget!

Jag vet inte om du anmält dig till dagens bloggtips, annars är det hög tid nu. Den som vinner bli länkad med bild och text framför ca 2000 unika besökare. Ett tips varje dag! Enkelt att delta, det är bara att skriva "jag är med" under det inlägget!

Super fin blogg! (:

Vill du ha chansen att synas framför 300-650 läsare? Var då med på våran veckans blogg tävling http://twoasiians.blogg.se/2012/march/veckans-blogg.html :D

Kram

Så jäkla snygg!!!

Åhhh vad snygg!

Fin bild:D

Allt bra med dig idag?:)




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR