let's be active


Okej, så nu är alla delar i tyska nationella prov avklarade. Jävlar vad flummigt mitt skriftliga blev.. Och svårt var det också. Får se fördelarna med det, jag fick sluta en timme tidigare och det är skönt att det är över! Ska snart ta något att äta och sedan bege mig mot min träning. Let's be brutal, let's kick some ass.

Du har inte lust o berätta vad de skiftliga handla om?

hej joanna!



såg att du hade gjort designen till min kompis blogg matildajulin.blogg.se:)

så nu undrar jag om du kan göra en till mig betala gratis bestömmer du själv!



kram♥

Jag har några frågor till dig, blir jätteglad om du svarar på dem!

Vad betyder YMCB (eller vad det nu är, såg att du har haft det som rubrik på ett inlägg)?

Vad betyder frasen young money eller young money raised me?

Var gör du dina ögonfransar och vad kostar det?



Ha det bra!

vi har inte nationella i b-språk ;o



Går du på boxning?:D

vi har inte nationella i b-språk ;o



Går du på boxning?:D

sv: hihi jaa :D glad jag blir att du läser min blogg :D

Hej!



jag undrar hur mycket det kostar att göra det och hur dom sätter fast dom;)

Hej!



jag undrar hur mycket det kostar att göra det och hur dom sätter fast dom;)

nu blev jag sugen på ett thaiboxningspass, är det de du går på? :D as gött!




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR