kunde inte låta bli att köpa dom

vilken affär köpte du dom? :D



Kram!

Snygga! Är det äkta JC? :)

Va gärna med i veckans blogg hos mig! :D

kim

amen dudå din jävla jävel, saknar dig bögmycket :(

Förstår dig! Underbara skor! :-D dreglar

EMS

skitsnygga!!!

Åhh vad snygga! vart ifrån? :D

Är de de från bikbok? Också tänkt köpa ifall de är dem :D

usch vad snygga!!! Måste få veta var du köpt dem!!

Awesome blogg har du :)

Så satans snygga! Vilken storlek är det? (kan du skriva både amerikansk och svensk storlek?)

Köpta vart? Beställda från nätet? Då min kära far ska till USA tänkte han köpa med sig ett par såna till mig men jag vet inte vilken storlek jag borde ha och hittar ingen butik i Skåne som säljer såna! Är skorna små eller stora i modellen? Om jag normalt sett har storlek 38/39 i skor, vilken amerikansk storlek skulle du rekommendera mig att ta? Tacksam för svar! Älskar din blogg :)




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR