i need all of you now


En sak jag ofta går och funderar över är: vilken uppfattning får ni egentligen av mig genom att läsa min blogg? Alltså tycker ni jag verkar sur, glad, snäll, trevlig, otrevlig..? Ja ni föstår. Skulle bli jätte glad om ni tog er tid och skrev vad ni fått för bild av mig. Tell me the truth. Tack på förhand!

tycker du verkar vara en glad och rolig tjej som är sig själv och har en riktigt cool stil! + snygg dessutom!

Har inte läst din blogg så länge men du verkar vara en glad och trevlig tjej! Och du verkar också var dig 100% :D Sen tycker jag du verkar rolig också haha! :D

älskar bilden!



säg vad DU tycker,tack! :)

http://kompiiisar.blogg.se/2012/march/sag-vad-du-tycker-tack.html#comment

Du verkar som en skön person som har en egen speciell stil som du får att fungera på ett grymt sätt. Du verkar också ha många egna åsikter som det känns som att du står för!:) Älskar att du är såpass personlig i bloggen!

Bea

Du verkar vara en sjukt söt tjej med en kul humor, en enorm härlig tjej med andra ord!

+ du verkar vara stark, vågar stå för dina åsikter, för vem du är och för vad du gillar!

som en skön person som lever livet typ.. okej det var lame men ärligt du har fet stil & verkar en som en glad människa! fortsätt med det du gör :) älskar din blogg, du inspirerar!

För det första har du en förjävla cool klädstil. Sen verkar du ha en riktigt gó personlighet och ditt utseende är ju inget att klaga på precis!!!! You go giiiiiirl. Hihi

Hej!

Har beslutsångest om vilka converse jag ska köpa, skulle vara kul om du la en åsikt om vilka du tycker är snyggast? :D

Tycker du verkar jättesöt och trevlig hehe!: P Tuff men trevlig brud liksom!

DEAR♡JOANNA: Du lägger upp världens finaste bilder på bloggen, skriver personligt, FINFIN klädstil, skitfin design på bloggen, inte vilken jävla fjortisblogg på blogg.se och GRRRYMT snyyyygg!!!



PS. Jag är den dejonsy du heartade bilderna på, på instagram. Kan inte fatta att du heartade de. Avgudar dig!

Jag tycker att du verkar vara sån där tjej som alla vill vara kompis med. Glad och sprallig och kan komma på lite småtokiga grejer! Störtskön tjej egentligen. Så är du så galet fin sååååå

Har läst din blogg gaaanska länge och tycker du verkar rolig och en sån hittar på lite galna grejer då och då haha!

Jag tycker att du verkar vara en go o asrolig tjej ! Med skitcool stil och om man lärt känna dig i verkligheten då skulle man skratta en massa :))

Jag tycker att du verkar vara en sjukt snäll och trevlig tjej, som alltid är glad! Om man är med mig så tror jag inte att man har tråkigt precis! Du är ju även en sjukt fin människa och jag verkligen älskar ditt utseende!

KRAM




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR