helg & umgänge


Ännu en skolvecka som är över. Superskönt! Avslutade dagen med ett boxningspass på idrotten. Fick till och med slutat en timme tidigare! Tog vara på vädret och gick hem istället för att ta bussen och när jag kom hem ställde jag mig i duschen. Nu ska snart platta håret och strosa runt lite, sedan ska jag sticka in till stan och träffa en kompis. Thats pretty much hur min fredag kommer se ut.

... Och tusen tack till alla er som skrev så fina texter om/till mig. Blev jätte glad av att läsa dom, ni är guld värda!

kör dagens blogg på bloggen,

bli visad för mina 500+ unika/dagligen! :D

länk http://amandapersson.blogg.se/2012/march/dagens-blogg.html#comment

Vet du vad, det där huset som syns i bilden, och den blåa bilen tillhör mina kusiner, haha. Kinda cool :-):-)

Har dagens blogg-tävling på min blogg nu. Hoppas att du vill vara med! :)

http://lifebykojja.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-1.html



Ber om ursäkt ifall du inte gillar såna här kommentarer.

Händer ikväll då?:D

jätte fin bild, vad använder du för kamera?

Sv; tack, oj tänkte inte på att det var dina. Googlade bilder och de kom upp. Men jag ska skriva till att du har fotograferat dom direkt. Sorry <3




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR