få smalare ben

Comment: Har du så smala ben eller blir dom smala för att du springer/joggar så mycket? Ge hemskt gärna ett svar!

Anwser: Jag är redo för att krama dig nu!! "Smala ben" awwww :') Tack! ♥ Jag skulle nog vilja säga att jag har så "smala" ben i mig själv, jag ser ingen skillnad på mina ben efter att jag börjat jogga så mycket. Men det ryktas ju om att jogging ska vara bra för benen så om någon månad kanske jag ser skillnad. Något annat jag också hört ska hjälpa en att få smalare ben är pilates, om det hjälper vet jag inte (vet inte ens vad det är) och sen gäller det också att man äter rätt!

Xoxo träningscoachen Joanna! (Oseriöst hejdå för er som inte förstod hehe!)

Tack så mycket för tipsen! dom lär jag spara någonstans. Du är snygg, japp. Kram!




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR