efterlängtade helg


Måste sluta lägga upp massa bilder på mat... Har precis kommit hem från terminens (än så länge) onödigaste dag. Har verkligen inte gjort något vettigt idag förutom att haft några hetsiga diskussion. Det var "tema-dag" på vår skola så ALLA på hela skolan gjorde något slags tittskåp med någon uppfinning. Man får inte ens betyg på det, varför ska man då slösa sin tid på någon onödig uppfinning när man redan har så mycket annat att göra?!
Lite senare ska jag nog träffa Isabel, får se vad vi hittar på med. Och sen ska jag visa mina underbara skor jag köpte igår för er.. Åh vad jag älskar dom. Även om jag inte vet när jag ska använda dom.. Men det är en annan femma.

ja, visst är den fin! :)

Hej! Fixat en tävling på min blogg där du tävlar om ett presentkort med ett värde av 1000 kronor, och tre personer vinner en länking som visas för ca 1400 läsare. Säg gärna vad du tycker om min blogg också. Kramar!

Håller med dig, efterlängtade helg!! ;)

Hoppas du haft en bra fredag :)

Goddag kära du! :) Hoppas du får en underbar dag. Lust att eventuellt göra ett bloglovinbyte? :):) KRAM.

http://nojjz.blogg.se




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR