deeeenmark

Måndag: Skola som vanligt. Stack sedan in till Malmö med min syster och hängde där. Mitt tredje Malmöbesök på fyra dagar, va händer?? Igår: Danmark med min underbara klass!! Hade en underbar och jätte rolig dag på Tivolit i Danmark. Insåg då hur otroligt mycket jag kommer sakna människorna i min klass till och med min lärare. Kommer sakna våra högljudda samlingar, våra dryga skämt och att skratta tillsammans. Kommer sakna allt! Nu vill jag faktikst inte sluta nian. Vill inte skiljas från mina vänner, inte ens dom man bara pratar lite lätt med i skolan och sedan inget mer. Idag: Älskade lediga dag hur ska jag spendera dig på bästa möjliga sätt? Jo jag ska träffa Lina! Är medveten om att jag låter sarkastiskt men ikke. Hehe!

Skönt att något är fint på mig! haha.. Dina är ju hur fina som helst, avundsjuk! :o




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR