#571: Q/A

Comment: När du köper kläder, oftast tshirts och kepsar, köper du då från herr/killavdelningen?
 
Answer: Haha alltså... Nej.. Eller nu ska jag inte ljuga, det händer. Eller det mer än händer. Tishan från hollywood var från "herravdelningen" och de flesta kepsar är unisex, tror jag... Mina finaste ägodelar kommer faktiskt från herravdelningen.

 
Comment: Hej joanna, jag älskar din blogg! Jag har bara några frågor. Har du någon kille på g? Vilken linje ska du gå? Hur är du som person? Drömkille?
 
Answer: Tack så hemskt mycket! Nej, jag har ingen kille på g, längre. Jag ska (förhoppningsvis) gå samhälle, media på Sundsgymnasiet. Hur jag är som person? Hmm.. Svårt för mig att svara på, jag är en väldigt sarkastisk människa har jag fått höra i alla fall. Drömkille? Utseendemässigt eller hela köret? Han skulle haft en halvmörk hy, gröna ögon och ett brunt hår. Fina armar och rumpa, och en fin personlighet (självklart) och en amerikansk dialekt. Han ska vara rolig och förstå mig och bla bla bla, ja allt det dära. Självklart är det inga krav jag har på min kommande kille men man kan väl drömma :)) Jag dras till killar som är brunetter eller mörkhyade, thats one thing for sure!

Hej Johanna!
Har ganska precis skaffat mig en blogg for att kunna uppdatera min kompisar och sa om vad jag sysslar med nu under mitt ar i australien. Nar jag letade efter en snygg design hittade jag din pa bloggdesign.nu och ALSKAR den! Helt perfekt!! Meeen, jag har lite problem med att fixa min egen header till den? Skulle du pa nagot satt kunna hjalpa mig med det? Har fyllt i min bloggadress och email om du vill kontakta mig dar, annars kan jag bara halla koll pa om du svarar har! Tack sa jattemycket pa forhand! Och maste bara saga det, ditt har ar heeelt fantastiskt!! TAck!




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR