playing with the sun

All taken by me. Elnas blogg hittar ni här.

Fina bilder!

Jo alltså jag undrar en sak, i min meny på bloggen så under kategorin länkar så har jag en bildlänk istället med en bild på personen + namn på. Får jag ta en bild från din blogg och ha med dig där för din blogg är typ den bästa jag läser hah....? :D

Fina bilder!

Jo alltså jag undrar en sak, i min meny på bloggen så under kategorin länkar så har jag en bildlänk istället med en bild på personen + namn på. Får jag ta en bild från din blogg och ha med dig där för din blogg är typ den bästa jag läser hah....? :D

Svar: Åh men gud, tack så mycket! Ja självklart får du det! Kram på dig
Joanna D. Hansson

Hej hej!

Jo, jag undrar om du gör designer? Jag är nämligen ny här på blogg.se och är inte så van vid blogg.se's kodmaller osv.

Skulle vara roligt om du kunde förklara eller hjälpa till lite, hehe!

oh gosh vilka fina bilder!

Hej, jag var inne på en blogg innan idag och såg att tjejen som driver den bloggen hade lagt upp samma bild som du la upp på din sån skol tröja. Jag är inte 100 men jag tror att hon har tatt bilden från dig. länk: http://mondie.blogg.se/2012/june/glad-midsommar.html Tänkte bara att du kanske skulle vilja veta detta ;)

Åh vilka härliga bilder! Din blogg är verkligen superfin och en stor inspirationskälla. Tycker ditt hår och din klädstil är skithäftig också, passar dig superbra! Kul med någon som inte är som alla andra. Ha en bra dag!




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR