monday morning


Känns jätte konstigt att inte vara på skolan i vanlig tid och träffa sin klass. Och om två månader börjar jag på gymnasiet. Mitt liv kommer ju helt förändras. Det känns förresten inte som det är sommarlov, än, men den känslan kommer väl så småningom. Vid halv fem idag ska jag klippa mig, hos min kompis som går frisörlinje..  Får se hur det slutar.. Joking! Blir säkert jättebra!

läckra bilder :D

kramis♥

vad heter din hårgärg du hade i det här inlägget?? :D http://joannalicious.blogg.se/2011/october/bild-pa-mitt-roda-har.html?_tmp=e960aa8107f039621fdbfe86a3e44b62ab0777fd

GöR fin blogg!!<3

vad har du för objektiv till din kamera? :)

Mm, vad det ser gott ut med färska jordgubbar och banan<3

Kram Lovisa

JA NU KAN VI SES!! :D

Svar: JAAAAA :DD
Joanna D. Hansson

Skit snygg blogg! ♥




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR