lärarmiddag


Kort skoldag idag, slutade redan halv tolv. Lovelyyy. Hade tänkt att jag snart skulle slänga mig i sängen och ta mig en liten powernap innan jag ger mig av till Lina. Ikväll är det nämligen lärarmiddag. Ska faktiskt bli kul men samtidigt lite sorligt. Hoppas på god mat hehe. Och här är bild på min klänning (bild ovan), jag vet att svart är tråkigt men hittade fan ingen annan klänning :((

var e den från? :D:D skiiitfin!

hej Joanna ! Kan du göra en till gratisdesign ? Har en design från dig just nu, men har tröttnat på den men du gör skitfina designer!!!!! Om du nu skulle haft tid så kunde den ju varit med många bilder på headern (som du !) och där man kan skriva om sig själv, sedan att man kunde sätta in bilder på sidan osv , kram !!!!

Hej,kan du visa/berätta hur man har menyn där uppe?

Vilket tema ska man ha, vilken kodmall osv, de vore jätte schysst!

Var är klänningen ifrån? Dör snygghets-döden!!!

Skitsnyggt ju! Frågar samma som tjejen ovan, vart är den ifrån? :)

fina joanna!!



tänkte också köpa den men den fanns inte i min storlek:(

Vilken fin blogg du har! :D

Hej hej! Kika gärna in på min blogg. Om 5 dagar åker jag till LA och är där i 3 veckor.

Gör gärna länkbyten :) x

Vart har du köpt klänningen! Sjukt jäkla snygg!! :)

bloglovinbyte? :) kommentera då i min blogg när du har lagt till mig så lägger jag till dig med!

Fan vad snygg joanna!!!!!

riktigt fin! älskar klänningen, har en likadan ;)




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR