kanye west


Det blev en heldag i Malmö med min fina Lina. Vände upp och ner på varenda butik i Malmö i hopp om att hitta något som jag kan ha på mig på skolavslutningen och lärarmiddagen. Hittade jag något? Nej, självklart inte. Hittade däremot en jädrans massa snygga shorts och t-shirtar bla den på Kanye West. Är dock lite osäker på om den verkligen är så snygg. Ikväll ska jag träffa Lina igen och vad vi hittar på med vet jag ej. Ha en bra fredag för det ska jag!

VAR ÄR TRÖJAN IFRÅN????? kanye west freak härrrrrrr

Eftersom du kör boxning så tänkte jag fråga dig ifall du har mött några?

har du gått på tävlingar, cuper osv. hur lång är en rond och hur många ronder kör du?

ÅÅÅÅÅÅÅH, VAR ÄR DEN IFRÅN?! KÄÄR FFS!!

Svar: Big apple :)
Joanna D. Hansson

var är tröjan ifrån? Tacksam för svar! :)




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR