fridaynight


Pic: Haha ser ur som jag ska på bal :)))

Halloj! Kan börja med att säga att lärarmiddagen var så jäkla skoj, faktiskt. Och alla var så fina. Har några hundratals bilder som jag måste rensa bland och sedan skicka vidare till massa andra *pust*. Stack hem till Oliver tillsammans med Lina och några killkompisar. Vaknade upp hos Lina, åt frukost och bakade kladdkak och nu sitter jag här. Nyduschad och lat. Ikväll ska jag träffa Marko och imorgon ska jag antagligen titta på Hannas rugbymatch. Så nu vet ni. Ska så småningom lägga upp bilderna här från lärarmiddagen. Kram!

Älskar verkligen din blogg! Jättefina designer och foton och den är rolig att läsa.

En fråga bara, gör du länkbyten? Isåfall skulle du vilja göra det?

Ha det så bra! :)x

Så sjukt fin är duuuu, ååh




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR