#563: before she said hi

Har varit uppe sedan klockan sex imorse. Tog bussen fem i sju in till stan endast för att få en god frukost, vad gör man inte för lite god mat?? Var hemma igen runt halv nio-tiden och ni kan ju gissa vad jag gjorde då. Somnade om, i någon timme. Tog bussen ut till beddinge vid halv ett-tiden och där spenderade jag min eftermiddag. Var tillbaka i Trelleborg vid sex-tiden och en halvtimme efter det sket sig hela dagen men what ever :)):):) YOLO motherfuckers!!! Skoja.

hej! allt bra? :)

Svar: Jadå, hur är det själv? :)
Joanna D. Hansson

hej joanna. nu var det så att jag såg att du lagt upp en gratis design på någon sida jag hittade. tycker den var otroligt fin men jag skulle vilja veta hur man tar bort den feta rubriken.. ? har provat med ALLT! verkligen ALLT! så det skulle betyda så häär mycket för mig om du mejlade eller bara svarade på den här kommentaren hur man gör! ha det bäst kram!

Svar: Vad kul att du tyckte om den! I stilmallen ska där finnas ett stycke som heter "entry headers" eller något liknande, under det stycket ska där så font-size och ett nummer. Vill du ha rubriken mindre minskat du talet! Funkar det inte vet jag inte vad som är fel. Kram!
Joanna D. Hansson




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR