#573: Make it snapback, fuck a fitted

Har nyss kommit hem från mitt fruktade besök hos tandläkaren. And guess what? Det gick bra. JAg tog bedövning så nu känns det mest som jag saglar :)) Och ännu värre, jag får inte äta på typ tre timmar, magen kurrar. Känner hur mitt sommarlov bara susar förbi, detta är min sista vecka ensam hemma sen får jag sällskap av båda mamma och pappa. Vilket sommarlov alltså.. Men ska inte klaga, dom förtjänar också lite ledig tid.

omg! hur snygg är du? ;O<33

fin blogg! :)

SLUTA VARA SÅ LÄCKER!!
ensam hemma???? lyllo dig:(

SLUTA VARA SÅ LÄCKER!!
ensam hemma??? lyllo dig:(

Svar: DU ÄR LÄCKER??? Haha ja men inte länge till :((
Joanna D. Hansson

Hey Johanna! vet du hur man kan fixa en transparent header i photoscape? hoppas du har svar, snygging!

Hej, var har du köpt ditt halsband?

QUI

Dösnygg snapback!

Svar: Visst är den? Älskar den :D
Joanna D. Hansson

SNYGG DU ÄR!




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR