#609: som att hoppa från ett stup

Gud vilken underbar dag jag hade igår! Lämnade hemmet vid halv ett-tiden för att handla lite och sedan hämta min syster som slutade jobbet. Vi körde dirket till Dalby tillsammans med ett gäng andra. Badade massor och grillade. Tog mig äntligen mod till att hoppa från den högsta klippan, som är drygt 12/13 meter tror jag. Fan vad pirrigt det var!! Gick upp och ner där ifrån flera gånger men till slut gjorde jag det! Hade tänkt klippa ihop en liten video därifrån inom snarast eftersom det börjar bli uttjata med bilder..  Ni får nöja er med en iPhone-video sålänge! OCH det är inte bara mitt skik ni hör i videon.... Vet ni något bra videoredigeringsprogram som är gratis?

typ windows movie maker eller vegas typ :)

Svar: Åh okejdå! Tack så mycket :D
Joanna D. Hansson




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR