#604: we dance on

Ursäkta för sämst uppdatering med sämst bilder! Nu har ni dock fått se en hel del bilder så det jämnar ut sig :)) Är helt fel på dagarna nu känner jag. Drar dom två senaste dagarna lite snabbt. Måndag: Vi var ett gäng på 12 pers som grillade, badade och annat skoj hemma hos Lina. Det blev lite kaos på natten men annars var det skoj! Tisdag: Skulle egentligen dragit in till Malmö och trampat trampebåt i kanalen men varken jag eller Lina pallade/kände för det så det fick bli en annan dag. Idag: Var uppe med tuppen idag. Lämnade hemmet vid sju-tiden för att jobba. Somnade om när jag kom hem och när jag vaknade upp gick jag ut och la mig i trädgården för att bättra på brännan. Och nu sitter jag här, taggad på käk.



× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR