#597: black N white

God morgon sunshines! Vaknade ovanligt sent idag, vaknade något minut i tolv (tur jag vaknade innan tolv så jag slipper ångesten över att ha vaknat efter tolv..). Vaknade även upp till ett tomt hus. Mhh vart kan mamma och pappa vara? Idag ska jag träffa Isabel och vad vi hittar på med vet jag inte än. Ha en bra dag!
 
Visste ni att vart hundrade inlägg jag skriver så har jag en överraskning till er? Snart dags för den första!

you are so gorgeous

Svar: Aw, Thank you!
Joanna D. Hansson

Superfin blogg! Såg att du hade fixat några designer, brukar du hjälpa till med sånt? :)

Så glad att jag har hittat till din blogg, följer den flitigt! Jätte snygg bild också!

Svar: Åh tusen tack du! Försökte kommentera din blogg innan men pga att blogg.se suger så kunde jag inte skicka kommentaren så skriver det här: Har tittat igenom din blogg lite och WOW, du tar inte alla bilder själv va? Så fall är du sjukt begåvad! Kan ju lugnt säga att jag blev jätte glad över din kommetar och tack! Nu har jag en bra och inspirations blogg att läsa!
Joanna D. Hansson

Jag har bloglovin också! Så du kan följa mig där :D Jag följer díg nu!

Svar: Klart! :D
Joanna D. Hansson




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR