#594: gray steel

Kände för att förnya min baksida på min iPhone. Är inget stort fan av att skruva av hela baksidan för att sätta dit en annan. Därför passade denna sortens baksida perfekt! Dubbelhäfftande tejp och på med baksidan, sen vart det klart! Kanske inte världens bästa skydd men skit i det!

Hur har du gjort så man ser hur många inlägg man gjort lixom innan rubriken? Om du fattar vad jag menar hehe...

Aha okej tack! Ja, jag har sett likadana på T-shirt store genom skyltfönstret haha! Ska gå in och kolla så fort jag får tid till det. Tack :D

Moa

gör du gratis designers ? förutom dom som alla kan ta?

Om man söker på dipdye på weheartit så kommer du upp på första sidan haha! :D

tror att jag råkade skicka en kommentar utan att skriva ngt hehe xD
Men du har ju en Nikon D3100 , och köpte en sån för en vecka sen & måste bara fråga
När man ta svartvita bilder , kan man inte ta flera på raken.. att ta kort en efter en utan måste man ta ett kort & sen bestämma om man vill ha den svartvit eller vanlig färg?
suger på att förklara men hoppas att du fattade! :)
kram!

Riktigt snyggt skal! :)

Svar: Ja jag älskar det! :D
Joanna D. Hansson

grym stil du har!

sv: Tack, vad gullig du är :)
Det var faktiskt väldigt roligt för det visade sig att vi skulle sova på hotell och gå ut och äta. Så jag hade det riktigt bra i helgen.

Så fiffigt med skalet. Jag har en svart iphone och skulle vilja ha en vit men att skruva av och på alla delar känns inte så lockande ^^

Svar: Haha nä, det låter inte så lockande! Det negativa med en vi iphone är att den blir så smutsig :(
Joanna D. Hansson

Dear Joanna, vart har du köpt detta underbart fina skal (om vi ska kalla det för skal..) ? :)

ml

Hej! tänkte bara tipsa om att jag just nu kör veckans blogg där du har chansen att bli länkad inför mina 300-600 unika läsare/dag så passa på att gå in och anmäl dej:)
http://www.domkallarmighannes.com/2012/07/veckans-blogg_16.html
Om du inte vill ha sådana här komenterar ber jag om ursäkt och hoppas du får en fortsatt bra vecka:)

ml

Hej! tänkte bara tipsa om att jag just nu kör veckans blogg där du har chansen att bli länkad inför mina 300-600 unika läsare/dag så passa på att gå in och anmäl dej:)
http://www.domkallarmighannes.com/2012/07/veckans-blogg_16.html
Om du inte vill ha sådana här komenterar ber jag om ursäkt och hoppas du får en fortsatt bra vecka:)

Hej! tänkte bara tipsa om att jag just nu kör veckans blogg där du har chansen att bli länkad inför mina 300-600 unika läsare/dag så passa på att gå in och anmäl dej:)
http://www.domkallarmighannes.com/2012/07/veckans-blogg_16.html
Om du inte vill ha sådana här komenterar ber jag om ursäkt och hoppas du får en fortsatt bra vecka:)

Hej! tänkte bara tipsa om att jag just nu kör veckans blogg där du har chansen att bli länkad inför mina 300-600 unika läsare/dag så passa på att gå in och anmäl dej:)
http://www.domkallarmighannes.com/2012/07/veckans-blogg_16.html
Om du inte vill ha sådana här komenterar ber jag om ursäkt och hoppas du får en fortsatt bra vecka:)

vart kommer skalet ifrån ? :)

Svar: Kommer inte riktigt ihåg! Men googla "cross line" så komemr där upp massa såna! :)
Joanna D. Hansson




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR