#574: om 48 dagar

Nu är det spikat. Jag ska gå på Sndsgymnasiet i Vellinge. Mmhh pirrigt. Tänk, om 48 dagar, klockan åtta på morgonen sitter jag på bussen. En halvtimme efter det står jag i en av sundsgymnasiets byggnader, mer nervös än någonsin och väntar på att bli uppropad. Det ska bli kul och spännande att börja gymnasiet. Hoppas jag kommer trivas där.

Hej! har läst din blogg ett tag och tycker verkligen du är en inspiration! Vad kul att du kom in på Sunds! Jag bor i Vellinge Kommun och även min syster ska börja nu till hösten. Hon ska gå samhälle beteendevetenskap, det är inte det du ska gå i eller?
Fortsätt inspirera!

Svar: Åh tack tjejen, du är guld värd! Det är kommentarer som dessa som får mig att fortsätta blogga! Just nu är jag inriktad på att gå samhälle media! Vilken skola går du på? :D
Joanna D. Hansson

Jag går på Jensen Gymnasium i Malmö!

Svar: Vad kul! Trivs du där och vilken linje går du? :D
Joanna D. Hansson

Ja jag trivs så himla bra! Man känner verkligen att lärarna bryr sig om än och alla elever är snälla mot varandra! Jag går Samhälle beteendevetenskap!




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR