warrior


Måste tipsa er om denna filmen: Warrior. Gud vad bra den är!! En av dom bästa filmerna jag sett faktiskt. Blev så himla inspirerad av den, fanns till och med tillfällen då jag blev tårögd. Verkligen en film värd att se.

Den såg jag här om dagen haha.. Sjukt jäkla!

hur kunde du få din blogg så stor ?

du har ju 153 följare via bloglovin ! skulle blir överlycklig om jag hade det .. haha har runt tio bah ..

Har sett den!

Gud vad bra den är alltså! Grät som fan.

Världens bästa film, enligt mig!

Åh, den är så bra!! Finns inga ord, jävlar i hoppet.

Nu när det är vinter så tänkte jag göra en liten undersökning genom att fråga hur många här som går till skolan respektive åker något form utav fordon! Du får gärna svara på frågan! På vår blogg alltingkul.blogg.se




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR