music is my drug



ASAP Rocky - Bittersweet Symphony Part 2

Lil Wayne Feat Big Sean, Rihanna, Alicia Keys, & Drake - All Of The Lights (Remix)

Drake - Over My Dead Body

Veronica Maggio & Kakan - Jag kommer (Mash Up International Remix)

Bow Wow - Don't Worry About Me

Snoop dogg & Wiz Khalifa Feat Juicy J - Smokin' On

Ansiktet - Äckligt

Katy Perry Feat B.o.B - The One That Got Away

Mike Posner - Looks Like Sex

Hejsan hihi!

Jag undrar hur du gjort din meny så den kan vara så stor och inte hoppa ner när din content och wrapper är stor?

Hoppas du förstår hur jag menade!



Ha en bra dag :)

Kram.

min mail är; [email protected]!

tack förresten!! :)

i vilket program har du gjort din header? :)

Åh herregud vad snygg design du har, hur har du lärt dig göra allt? :D

var gärna med och tävla om att bli dagensblogg i min blogg!

http://bellsiii.blogg.se/2012/january/vill-du-bli-dagens-blogg.html




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR