C & A

Comment: Hej ! Först vill jag bara säga, du är grymt snygg & ditt hår ... så otroligt snyyyyyggt !? Jag är blond. Men jag skulle vilja ha rött hår. Men jag kommer få sån ful utväxt. Och som du säger det hela är en ond cirkel va ? Har aldrig färgat håret innan. Snabb toning har jag funderat på men redan efter första tvätten kommer jag antagligen ha en orange/pissgul färg. Tips ?

Answer: Kan börja med att säga att du kommer lägga en massa pengar på ditt hår framöver. Att behöva färga sin utväxt stup i kvarten suger verkligen! Hade jag varit du, hade jag faktiskt gått och pratat med en frisör om hur du ska göra. Väljer du att färga håret rött kan du kan pröva använda den hära "färgbomben" när du duschar, den finns i massa olika färger. Jag själv ska pröva den efter att jag har färgat mitt hår på onsdag.


Psst.. Linnea, den appen heter kik!

"Färgbomben"? berätta!

färgade precis om mitt hår nu så vore ju jättebra med tips osv! :)




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR