laserdome


Är hemma från laserdome nu. Var faktiskt lite nervös inför att spela det om jag ska vara ärlig.. men fy i helvete vad det var kul!! Blev typ supertaggad när jag va där. Hade kunnat spela i flera timmar. Tyvärr så spelade vi bara tre runder som varade i 20 min. Och inte för att låta egoistiskt eller så.. men så fruktansvärt kass va jag inte för att vara första gången. Kom fyra eller femma av 37 en runda. Min "gubbe" eller va sjutton man ska kalla det hette zlatan så det var kanske därför det gick så bra för mig..

Varsågod, sa bara sanningen! Hihi, tack! :)

Hej! Jag hade tänkt ladda ner en design som du har gjort, från bloggdesign.nu. Men då märkte jag att designen är i formatet rar. Har aldrig sett det förut och kan inte öppna den. Vad för program måste den öppnas i?

Hej, var med och tävla i dagens blogg♥

//Pussar och kramar Elin :)

Länkbyte sötis? :)

Hej ! Först vill jag bara säga, du är grymt snygg & ditt hår ... så otroligt snyyyyyggt !? Jag är blond. Men jag skulle vilja ha rött hår. Men jag kommer få sån ful utväxt. Och som du säger det hela är en ond cirkel va ? Har aldrig färgat håret innan. Snabb toning har jag funderat på men redan efter första tvätten kommer jag antagligen ha en orange/pissgul färg. Tips ?

Du är nog en av dom snyggaste i hela sverige , och din blogg är helt awesome! :D<3




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR