färgbomb


Hade helt glömt bort att jag skulle göra ett inlägg om färgbomben jag har använt, tur ni påminde mig!
Konstgt nog så fungerade den. Jag använder den varje gång jag har duschar eftersom det hela tiden försvinner färg. Först tar jag shampo och sedan färgbomben. Jag låter den sitta i i 3 min sen sköljer jag ur det. Jag använder alltså inget balsam. Jag har sluppit att bli orangehårig (thank god for that!) och behållt min fina hårfärg, nästan i alla fall. Färgen är ju alltid som finast när den är nyfärgad men den ända skillnaden är egentligen att den är inte lika "skrikig" som den var innan. Dessa "färgbomber" finns i massa olika färger, även till blondiner och man kan man köpa dom hos utvalda frisörer eller be sin frisör beställa hem en. Är man inte allt för lat så kan man beställa hem en själv, det är bara att googla det. Dom kostar runt 200:- och varar ungefär 10 tvättar. Det var nog det hela! 

Har ni frågor så kan ni ställa det i detta inlägget så svarar jag i samma inlägg!

UPDATE:
Comment: Om man t.ex har ganska mörk hårfärg och vill ha det rött kan man använda färgbomben direkt så att det blir rött eller måste man göra annat ? (hoppas att du fattar vad jag menar haha (; )

Answer: Jag har faktiskt ingen aning, jag skulle nog rekomemendera dig att färga det först.. men prata om det med en frisör först!

Fin blogg :)

hey, tänkte bara säga att det är bra om du använder balsam även efter att du har använt färgbomben. färgbomben är en hårinpackning vilket betyder att det inte sluter fjällskitken runt hårstrået, det gör däremot balsam så använd alltid balsam efter hårinpacking!

tack o hej:)

Om man t.ex har ganska mörk hårfärg och vill ha det rött kan man använda färgbomben direkt så att det blir rött eller måste man göra annat ? (hoppas att du fattar vad jag menar haha (; )

Hej! Jag har själv funderat på att börja blogga här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR