C & A

Comment: asgrym blogg! dina kläder är så snygga, vart brukar du köpa dem ifrån? :)

Answer: Tack! Tycker helt ärligt inte mina kläder är något märkvärdigt men de flesta klädesplaggen kommer faktiskt från H&M, Gina, Monki, Stadium och dom vanliga. Händer även att jag klickar hem något klädesplagg då och då från någon utlänsk sida. Det är roligare att ha kläder som inte alla andra har.


Comment: Kan du inte säga vilka appar du har ?

Answer: Ja alltså detta svaret kan ju bli hur långt som helst.. Kan dra mina mest använda appar, vad det sen är för appar får ni själva ta reda på! Instagram, Messenger (till facebook) Google Översätt (hehe), Youtube, Talking Funny Mirror, Slangbot, Kik, CamWow, Trollolol, Snapseed och Temple Run.

va med i dagens blogg på :)



http://amelielykkegaard.blogspot.com/2012/01/lets-go.html



kram

men bög då! :( aja, tröttnar du på den så vet du vart jag finns haha!




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR