öppet hus osv osv


Är just nu hemma. Mådde inte så bra så jag stack hem från skolan. Innan dess var jag på öppet hus på Söderslätts. Fan vad mycket folk där var. Och jag vet fortfarande inte vad jag ska välja för linje och var jag ska gå. Det lutar mot Samhälle men på något konstigt sätt blev jag lite intresserad av ekonomi idag.. Nu ska jag återförenas med mitt kylskåp. Är hungrig. Igen. Krya på dig Joanna. Tack.

En fråga som jag skulle bli super glad om du svarar på; du fick iphone ganska nyligen andä va? Vill också ha men tycker du det är värt att lägga alla mina pengar pa en iphone?:) vill verkligen ha en och pallar inte vänta ett år typ?:)

äckligt snygg!!!

Åh grymt snyggg är du joanna!! ''välj frisöör och sup dig full, annars får du inget knull'' shalala :D väljer man frisör måste man kunna låten ;) just so u know

Jag bara älskar ditt röda hår :)




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR