long fake eyelashes


Kom på att jag har glöm att visa er hur mina ögonfransar blev... såhär blev dom, kanske inte den bästa bilden men whatever. Tog runt två timmar att bygga dom. Det är lång tid but totally worth it! Somnade nästan.. Eller vem försöker jag lura, jag gjorde det. Lite pinsamt.. Men jag låg så skönt plus att där var tända ljus och lite mysig musik. Vemfan somnar inte då?!

Och för dig som undrade.. När man bygger sina ögonfransar limmar man på lösögonfransar en för en på sina riktiga. Det är därför det tar sån tid men resultatet blir super fint! Man får själv välja hur långa dom ska vara och allt det dära.
Eftersom man tappar sina egna fransar lite då och då tappar man dessa samtidigt. Och nej, det sliter faktiskt inte så mycket, just eftersom dom ögonfransarna man limmar fast dom på åker av samtidigt som dom fejkade. Medveten om att allt blev väldigt invecklat skrivet, är kass på att förklara saker utan att få demonstrera med mina händer.. Det går på en åtta/nio hundra, tyvärr. Men där jag gjorde det var det ett erbjudande på 500 kr. Kanske ska slänga in att jag gjorde det på Studio Extreme i Trelleborg.

Snyggt! är också sugen på att göra fransförlängning:)

För ett ögonblick trodde jag att bilden var på Leighton Meesters ögon! Dina ögon på den där bilden är ju galet lik hennes ögon! ;D

ååh så snyggt! blir ju riktigt taggad på det, men ja, priset är rätt saftigt!




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR