sommaroutfit


Tänk er denna fina klänning och dessa älskade skor till ett par bruna och fina ben. Och så lite blandande smycken, färgglada naglar och röda fina läppar ovan på det. Åh vad fint. Vill ha sommar nu.

Åh, galet fin klänning. Var har du hittat den?

Ja jävlar vad snyggt det hade varit!!!

Hej! Jag heter Ella och jag tycker att din blogg är jättefin!



Skulle bara fråga (eftersom att du har copyright på dina designer) ifall du accepterar att folk tar dina designer/mallar till sin blogg? Jag har sätt en som har gjort det (www.lejlaamaslesa.blogg.se) och om du inte vill det så kan du anmäla henne på hela 5000:-!!



Hon har tagit bort "design gjord av joannalicious" på framsidan av hennes blogg men om kan går in på att kommentera hennes blogg så är det kvar "design gjord av joannalicious"!



Detta var bara en sak som jag ville meddela om eftersomn att det inte är tillåtet att göra sådant om du inte har sagt att det är okej.



MVH Ella

Vart är den fina klänningen ifrån?! :)

riktigt fin klänning, vart är den ifrån? ;)




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR