sometimes being a teenager, makes you want to die


Är inne i en sån period igen där jag inte kan sova och somnar därför runt halv tre, tre-tiden. Inte nog med det, jag vaknar minst 4 gånger varje natt. Vilket resulterar i att jag inte stiger upp fråns någongång vid tolv. Och det hatar jag att göra eftersom det känns som hela dagen har gått. Sista veckan av ledighet nu. Vill inte tillbaka till skolan, nu börjar ju alla nationella prov osv osv. Känner redan på mig att jag kommer få sjukt mycket att göra. MEN att jullovet snart är slut innebär också att våren börjar närma sig!

Gör du dina designer 100% själv. Alltså stilmallar, kodmallar m.m? För jag har en design nu som är av dig (fanns på bloggdesign.se) som är snygg och så men jag undrar om det finns en chans att få den du har just nu? Fast menyn är på andra sidan, eller om du kan göra en liknande? Jag vet att du inte gör designer men jag ber dig från botten av mitt hjärta. Jag vet hur jag vill ha min design men jag vet inte hur man gör en egen och jag hittar aldrig någon bra på hemsidor!<3

Så sjukt fin är du !!!

snygging!!

moa

skjut mig vad snygg!

hoppas du har pli på killarna lillskit ;)

risk för kö, så ha koll på dom hehe!

ida

oh my godness, snygg!!

awkward! ;-)

Vad är det för läppstift du använder? :)




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR