looking all drugged and that


Ligger som ett handikapp i sängen just nu. Har sån sjukt träningsvärk. Tänkte skriva alla ställen jag har ont på men nä, det hade tagit för lång tid... Eller vänta, I do it anyway. Jag har träningsvärk i mina lår, ballar, armveck, överarmar, axlar och mage. Det var nog alla ställen. Hade nästan varit enklare att skriva alla ställen jag INTE har ont på men jag gillar utmaningar (jag hoppas ni förstår min ironi). Men träningsvärk är bra.
Tänkte även berätta att jag bestämmde mig för att baka kladdkaka idag. Jag vet inte riktigt vad som gick snett men den blev inte rund (ja, jag använde såklart en rund form) men den blev ändå kladdig och god. Just ask my mom. Hehe.

Hejdu, vill du göra en header och design till mig? :D

asså åh, Joanna.....hur ska jag börja?

Jag älskar din blogg, din stil, ditt utseende, DITT LIV.

Känner mig som en stalker, men seriöst, du e fanimej den snyggaste

96an jag sett, du lever verkligen livet. Och alltså, ååhh.. du är så perfekt!!!

Man blir ju avensjuk som fan!!!!

Hej, verkligen fin blogg :)

Eve

Snygg tjej!!

Vilken under hårfärg du har!

såå himla fin, finner inga ord..

åh ditt hår!!! Så läckert! :)




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR