gratisdesign - simple as me


Valde att göra en väldigt enkel, neutral och fantasilös design denna gången. Ni kan självklart sätta dit en egen header! Och ni får mer än gärna pilla runt i kodmallarna. Bilderna i inläggen kan vara högst 700px. Ni kan ladda ner den här!

Har ni något ni undrar över så kan ni slänga in en kommenter här eller maila mig: [email protected]

Skulle gärna vilja ha denna designen men den går inte att ladda ner på bloggdesign! skulle du kunna skriva stilmallarna osv på ett inlägg eller något? :)

Hej, jag undrar hur man ska byta text från "Simple as me" till en egen text?

Hittar inte någonstans i kodmallar osv..

hej! jag är nöjd med min design men undrar om du kan berätta hur man får datum, tid, kategori & kommentar grejen under rubriken? om du kan länka kod och vart jag ska lägga in den. Kommentera de gärna på min blogg så att jag får de :)

Hej! Jag laddade ner den här designen men gjort om lite precis som du skrivit att man fick :) Du kan väl ta en titt ändå och se om du tycker att det ser okej ut?

Gillar din blogg!

hej! jag har laddat ner den här designen, men nu ändrades vissa bilder i storleken, alltså alla är inte lika breda längre, hur ändrar jag det? tacksam för svar i en kommentar eller något!

Denna är skitsnygg! undrar bara om man kan vara så att inläggsidan byter plats med Senaste inlägg, kategorier osv... svara gärna till email eller som kommentar i min blogg, men om du gör det så skratta inte åt min "design" jag vet att den är skitful men jag fucka upp! haha... :)

Alltså, så att kolumnen med Senaste Inlägg, Kategorier osv hamnar i vänsterkanten.. :)

Vet du hur man fixar så att min header in börjar så i mitten, som den gör? aå att den kan börja allra längst till vänster?

jätte fin design, men vilket typsnitt har du använd i headern? ;)

HejHej, tycker att designen är as snygg, men kunde inte ladda ner kodmallarna, så nu har jag bara stilmallen, vilket ser lite knepigt ut, skulle vara asa schyst ifall du kunde skicka koderna till mig på mejlen eller så, [email protected] ! :)

Riktigt snygg och enkel design, precis det jag letat efter :D

Svar: gud så bra! :D
Joanna D. Hansson

Hej! Din design funkar ej, mejla gärna kodmallarna till [email protected]
Kram!

Det undrar jag också... vad heter typsnittet i headern??^^

Har laddat ner denna designen och den är jätttefin! Men ovanför "senaste inläggen" kommer det upp den lilla profilbilden (alltså den från blogg.se), haha är inte så bra på att förklara men går den att ta bort på något sätt? :D

hej är väldigt intresserad av den här designen men hemsidan där man ska ladda ner den funkar inte... kan man få den på något annat sätt?

Svar: Sidan fungerar igen! Kram
Joanna D. Hansson

Vet du varför inte sidan där kodmallarna finns går att öppna? Skulle du kunna mejla mig koderna till den här designen på [email protected] ? :)
KRAM

Svar: Hej! Det verkar som att sidan fungerar nu igen så in och kika. Kram!
Joanna D. Hansson

Hej!
Utav någon konstig anledning kan jag tyvärr inte ladda ner denna trots att jag har blivit en aning kär i denna designen, kan du ladda upp den igen eller skicka den via mejl eller något? Så vore det assnällt! :)

Vilket typsnitt har du i headern? :)

Den går inte att ladda ned!

Kram

länken funkar inte...

Hej!
Sidan funkar inte... :( går ej att ladda ner

Hej!
Sidan funkar inte... :( går ej att ladda ner




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR