goder morgen

Se där ja, ett morgon inlägg. Fick lite tid över så tänkte why not? Har till och med hunnit måla mina naglar haha. Turkost, tjusigt. Än så länge har jag inte haft otur, men det kommer säkert. Kommer säkert gå in i en dörr eller liknande. I wouldn't be surprised. Nä nu ska jag panika över vilka kläder jag ska ha på mig idag. Ha en bra dag.

din blogg är jätte fin verkligen !

älskar den & jag älskar din blogg också . :)



- skulle du kunna göra en liknande gratisdesign ?

inte att den måste se ut precis såhär, men i stil med denna som du har.

skulle bli jätte glad ifall du gör det, är behov av en, och kan inte detta med koder osv.



följer din blogg också, grym ! kram.

Idag är det fredag den 13e, tror du att du kommer få någon olycka idag? :P Kram!

hej! :)

tänkte bra säga att jag lånade din design som va upplagd på bloggdesign.se!

kram

Hej!

Måste säga att du har en jättefin och härlig blogg! :)

Jag laddade ner en design du gjort, och det stod att det var förbjudet att ta bort länken till dig blogg. Jag hittade inget ställe där det fanns en länk i designen, men jag har lagt till dig i länkar i min blogg som "Grundaren till designen", hoppas att det är okej! :)

Kram




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR