C & A

Comment: Hejsan hihi!
Jag undrar hur du gjort din meny så den kan vara så stor och inte hoppa ner när din content och wrapper är stor?
Hoppas du förstår hur jag menade!

Ha en bra dag :)
Kram.

Answer: Jag ökade talen i min wrapper. Om din meny är 200px: och dina inlägg är 800px blir det 1000 tillsamans. Då ska alltså wrappern vara med än 1000px bred.


Comment: Du är sjukt snygg! Men hur får du till dina ögonbryn så snyggt plockade? Och hur fotar du såna bilder (i detta inlägget)?

Tacksam för svar!

Answer: Jag har faktiskt inget bra svar på det där. Jag bara plockar dom lite hursomhelst. Jag själv tycker inte alls om mina ögonbryn! Hur då menar du? Använde mig av självutlösare? haha :)

Haha tack för svaret!

Men jag menar lixom om att dom är snygga o jag får aldrig nån bra form på mina :( jag vill ha ungefär som dina!




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR