purple swag


Ja, jag är medveten om att denna bilden är oehört obehaglig.. Och det är lite mindfuck. Man vet inte riktigt vad som är fram och bak. Men såhär blev mitt hår efter färgningen. Kan dock inte namnge färgen. Den går lite i lila, rött och brunt. Och (som vanligt) skiftar färgen i de olika ljusen. Som tex när det är strålande solsken, då ser det väldigt rött ut. Nöjd? Nej. Inte någonstans. Det är inte färgen det är fel på, jag tycker helt enkelt inte att jag passar i det. Jag ville ju behålla min gammal hårfärg.
.

DET VART SUPERSNYGGT!! <3333333333333333

Jättefint! :)

Letar efter den hårfärgen, vad heter den? :)

Jag tycker det var skitsnyggt, min tremänning har ungefär sådär och jag är så avundsjuk!

Så sjukt nice stil!

gå till en frisör? blir alltid dåligt när man färgar själv.

Jag tycker det var riktigt snyggt ändå. :)

först och främst, vad glad jag blir! men vad jag tycker ditt hår är asgrymt?! färgen är cool när den skiftar??

om du fortfarande är sugen så, en röd färg som verkligen sitter är Goldwells elumen. Dock bara på salong då. Men den är riktigt bra! Självklart blir det aningens dassigt efter ett tag men absolut inte som med vanlig färg (tro mig, har också haft orange liknande hår, haha)

Vart är t-shirten ifrån? Du är ursnygg!!!!

HAHAHAHAHAHAHH rikti mindfuck. Jaja följer dig på weheartit nu, puss




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR