and that's like.. one hell of a long answer

Comment: Hej Joanna vill börja med att säga att jag älskar din blogg och du är underbart vacker! Så undrar jag ifall du på något sätt skulle kunna hjälpa mig eller säga vad jag borde göra.. Jo, min kille jorde slut för flera veckor sen och jag kan int komma över honom det känns helt omöjligt. Anledningen till att han jorde slut var föratt hans mamma inte tillåter att han är tillsammans med någon, hon tycker han är för liten och då är han 13 år!!han lovade iaf att vi kunde hänga med varandra för det och va kompisar....
Nu behandlar han mig som luft, han säger att vi är kompisar men han liksom bryr sig inte om mig alls! när han går förbi mig säger han inte ens hej.. Det känns jätte dåligt,gråter mig ofta till söms på kvällarna föratt jag saknar honom så mycket,jag skulle göra vad som helst föratt få honom tillbaka.. Har skrivit till honom hur jag känner mig men han bryr sig inte ett dugg. Jag blir svartsjuk så fort jag ser honom med andra tjejer. Du har säkert en massa andra saker att tänka på men hoppas iaf på svar.
Kram <3

Answer: Oj oj oj.. Det var en väldigt svår fråga. Jag tänker INTE säga åt dig vad du ska göra men jag kan komma med tips. 
Du ska verkligen inte behöva gråta dig till sömns! Och han ska verkligen inte behandla dig som luft. Jag vet inte alls hur seriöst det var mellan er och med tanke på att han är 13 år så har jag svårt att tänka mig att det var så himla seriöst (no offense). Det verkar det som det är hans mamma som styr över er "relation" och att han inte vill säga emot henne. Vilket jag förstår, ibland får man respektera de vuxnas åsikter. Men har du frågat han hur han verkligen känner? Eftersom han inte svara dig när du skriver så får du kanske ta till med en annan metod. Haffa han när han går förbi dig, försök att säga vad du känner då. Självklart krävs det mod till att göra en sån sak men det fixar du säkert! Vill du komma över han så är nog mitt bästa tips att sluta vara så nyfiken. Ta bort han som vän på FB, radera hans nummer och sluta försöka ta reda på vem han pratar med/träffar. Börjar känna mig som Dr. Phill.. Bättre svar kan jag nog inte ge dig. Good luck honey!


Comment: Hej jonna jag undrar vart du har köpt din LA tröja!

Answer: I dont mean to be rude.. Men jag heter Joanna! Och den är ifrån Stadium.



× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR