No judging


Ännu ett lov som bara rusat förbi. Känns inte som jag gjort ett skit på lovet. Fick smoothie till frukost igår (ännu en anledning till att jag älskar min syster) och efter det, någongång på eftermiddagen träffade jag Lina och Johanna för att plugga till vår debatt som var idag. Debatten handlade om homosexuellas rätt till adoption. Vi (Lina, jag och Johanna) skulle emot det även om vi inte var det på riktigt. Och om jag ska vara ärlig så har jag ändrat uppfattning om det hela. För en månad sen tyckte jag det var självklart att homosexuella skulle få adoptera men nu är jag väldigt tveksam, faktiskt. Har verkligen inget emot homosexuella men att dom ska få adoptera tycker jag inte är rätt. Man måste tänka på barnets bästa. No judging aight. Undra hur många bloggläsare jag förlorar efter detta inlägget..

Dör så fin!

Alltså fyfan vad snygg du är...

Gud vilken snygg hårfärg, vad heter den! Du passa asbra i den! :D

Kram




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR