säg hej till lina



Ph: båda är 3-4 månader gamla och är tagna i Gamleby.

"Vem är Lina ? har du någonsin lagt ut en bild på dig och henne ? haha har nog missat de isåfall" (det var alltså en kommentar).
Im like "what, are u motherf*cking kidding me?" Tycker att min blogg består mest av bilder på mig och Lina. I guess not. Lina är en glad och sprallig tjej på 16 vintrar. Hon gillar kladdkakka, långa strandpromenader och mig (såklart..).

HAHAH jävlar vad jag tänker skjuta dig för den översta bilden!

Sv; Vilka sötisar ,). Vad har du gjort idag? ♥

Hej Lina!

Oj, vad rolig jag var nu......höhö..

YOOO jag heter Fre Hagos eller frehagos tror jag, det var en vän som fixa det är rätt ny där fattar inte så mycket hahah!



DET TOG MIG FAN tio minuter och hitta vart man skulle kommentera här, det är för ljusa färger på desigen, ändra till lite mörkare rosa, INGET ILLA MENAT ELLER SÅ men ett tips för desigenen är grym men man ser inte rubriken eller texterna... eller så har jag grova synfel :( kärlek :D

Emy

Snygg din blogg är!

I vilket program har du gjort hedern i? :)



// Emy :)

Hej!

Fin blogg hur mår du :D <3




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR