våga stå ut

Comment: Hej Joanna ! Tycker du är jättefin och verkar inte bry dig speciellt om vad andra tycker. Jag skulle iallafall behöva ditt råd och hjälp. Jag har lite annorlunda hårfärg alltså röd och klär mig inte alltid i samma kläder som andra. Typ färgglada byxor/tröjor och så ibland. När jag tar på det tycker jag det är annorlunda och fint , men så fort jag kommer till skolan märker jag hur alla tittar på ett konstigt sätt. Men jag tycker lite det känns bra, för jag ser inte precis ut som alla andra. Jag vet faktiskt inte hur jag ska göra, för jag stör mig sjukt mycket. Du vet ju säkert inte hur det är, men kanske ändå förstår lite. Borde jag bli lite mer som andra eller inte låta dem vinna? Vet egentligen svaret, men vet inte hur ..
Älskar iaf din blogg !

Answer: Hej på dig! Jag bryr mig mer om vad folk tycker och tänker om mig än vad du tror. Jag bara väljer att inte visa det så ofta. Det är kul att vara annorlunda! Tänk hur världen hade sett ut om alla var likadan? Dötrist ju. Så strunta i alla konstiga blickar, dom kanske tittar och tänker "oh god, I need those jeans" eller "jag önskar jag kunde bära dom gräsliga byxorna lika snyggt som henne" ELLER "jag beundrar henne för att hon inte är rädd för att sticka ut". Och herregud.. Låt aldrig någon få dig att göra något du inte vill göra, dvs du ska INTE byta stil pga att folk tittar lite extra på dig! Hoppas jag var till hjälp, kram.

Detta var ännu ett av mina djupa Dr.Phill svar..

hej! joanna :)

älskar din blogg! och jag har en fråga skulle vi kunna göra ett länkbyte skulle bil sjukt glad för svar!

kramis :)

Du jag tycker det är grymt!! Fortsätt så! Jag har tyvärr ingen unik stil. Ingen ful stil verkligen inte, men ingen rolig heller. Ser nästan ut precis som alla andra, verkligen en svensk i mängden. Jätte tråkit lovar!! Tack och lov beter jag mig inte som en vanlig "svenne" men hade önskat att det inte synes så.



Kör hårt på ert egna race!! Kommer förhoppningsvis hitta min egna en dag. kram på er




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR