this really sucks


Thats it. No more redhead for me. Min röda hårfärg blir inget vidare efter ett par tvättar, det är prescis som den röda fägen inte riktigt fäster i längderna. Vilket gör att färgen blir väldigt ojämn och ful. Ja ni ser själva hut det ser ut. Och att färga håret varannan vecka känns lite... Ja ni hajar. Gick ner på stan efter skolan för att köpa brun hårfärg. Fick sån stor ångest när jag stod och skulle välja hårfärg, jag vill ju inte vara brunett. Efter många om och men går jag till kassan... Och ni tror inte kassörskan säger "Åh vilken fin hårfärg du har, jätte fräck". Ja okej, tack, det blev ju inte mycket bättre nu precis. Har mer ångest inför detta än för mitt gymnasieval. Förstår ni hur ledsen jag är? Bokstavligen talat, kommer fälla några tårar när vi sätter i den bruna färgen.

Ph: Riktigt så blek är jag inte.. det är ljuset, det lovar jag er!

Fast jag tycker det där är fint.. Även om det är fläckigt.

ååh, ditt kära hår som e så fint :(

Jag gillar den neonrosa nyansen! Du säger att du ska färga till brunt, men om du inte gillar det så mycket, välj blond? ^^

Sv; Igen orsak! har du gjrot din design själv? :D

fyll på med rosa istället! såg sjukt coolt ut! haha, jag vet inte hur många gånger jag har bölat över mitt hår, färgat och blekt och klippt och hej och hå. Nästa steg är orange, haha! Länkade till dig på min blogg nyss förresten :)

Färga inte håret! Denna färg är så jäkla snygg på dig!

färga det rött igen sedan har du i skyddande medel så färgen håller :) en jätte bra sida är lyko.se där finns det antagligen:)

färga det rött igen sedan har du i skyddande medel så färgen håller :) en jätte bra sida är lyko.se där finns det antagligen:)

ida

Din blogg är grym liksom du!

Men jag har en fråga. Kan du inte göra ett inlägg där du visar och skriver och visar hur man gör heder och designe och allt det på blogg.se för jag fattar absolut ingenting.

kram

sv; ja, i och för sig. men du borde fan behålla det i nån tuff färg! fortsätt med rött! :D eller så lägger du i "riktig" toning, för eftersom att ditt hår är ganska ljust (I guess?) under det röda borde vanlig röd bli rätt skrikig den med :) jag hade mörkbrunt när jag färgade mitt rött och det blev skitknalligt!

Finfint!

Du, jag har laddat ner din design ännu en gång om du kollar min blogg. Men även att det är samma koder på bakgrunden så blir den vit! Vill ju ha dendär gråaktiga, vad ska jag göra? Svara så fort som möjligt är du snäll hihi :)

Nej du ska ha rött hår! det är superfint! jag är avundsjuk att inte jag kan ha så fint hår!

Har samma problem med mitt orange :(

Hej på dig! Älskar verkligen din blogg, har även en utav designerna du har gjort på mig egen blogg.

Ville bara tala om att du passar jätte fint i brunt, lika så i rött. Jätte fin vilken som, just so you know! Du har även jätte läcker klädstil, och ja, allt. Är verkligen jätte avis på dig!! :) Tack för en super trevligt blogg.

Bonjour Joanna je voulais simplement te dire que je trouve ton blog est vraiment très bien, tes photos son cool et que tu es vraiment très jolie avec cette couleur de cheveux ;-). Je suis abonné au ton profil sur et j'aime beaucoup tes photos. Kiss

Hej Joanna Jag ville bara säga att jag tycker din blogg är riktigt bra, det svala och dina bilder som du verkligen är söt med den här hårfärg ;-). Jag prenumererar på din profil på Instagram och jag älskar dina bilder. Kiss




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR