new



Jag tröttnar rätt ofta på mina designer (som ni kanske har märkt..) Dessutom älskar jag att hålla på och fixa och tixa med kodmallarna. Kände för något fräsch och ljust denna gången. Vad säger ni, bättre/sämre? Uppdatera sidan om ni inte kan se den!

Den är jättefin men lite ljus och jag gillade den förra bättre, den passade din personlighet bättre:)

As snygg, vem har designat?

Gud så fin den blev! Båda var jätte fina du är skit duktig

Fin design men det är så otroligt trendigt med ljusa designer, bilder, videos osv. på bloggar just nu så jag blev lite uttråkad... Dock är det din blogg och alltså ditt val. Gillar din blogg anyways!

Hej, jo jag behöver hjälp med min design! Jag att arkiv, kategorier m.m ska stå som ditt i menyn(alltså själva länkarna) men jag kan inte få det så . För ja mina står uppradade. Hur har du gjort för att få det så? Snälla hjälp mig ♥



Ps: DU är sjukt snygg♥

Designen är fin men texten i inläggen så sjukt ljus så jag knappt kan läsa :(((

skitsnyggt! :)

Hej, du har en jättefin blogg. när du har gjort en ny design hu gör du då att det ska stå "old" och "new"?



Ps: Älskar ditt hår, det är skit snyggt :)<3

Den nya är super fin! :D

Fint det blev! : )

Skulle man kuna få ladda ner din gamla design? eller du vill ha den privat?




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR