ITS TOO GOD DAMN EARLY

Vet ni vad? Nu ska jag gå hemifrån. Ja kvart över sex på morgonen, jag totalälskar det!! :):) Ska till doktorn i Lund (och eftersom min mamma inte har körkort måste vi ta bussen och sedan vänta på sjukhuset i 45minuter sen är det min tur!!!), sist jag var där blev jag sjuk i en månad. Får la hoppas att jag har LITE bättre tur denna gången!

super fin blogggg! :)

hej sötnos! kolla , en tjej sa att du fixade hnes design, och på både hnes & din så när d blir typ mouseover på länkar, så ändras pilen till ett kryss/kors, skulle du kunna hjälpa mig m det? :D

oj fy fan för att gå upp så tidigt! :( haha..

Hoppas det gick bra idag! =)

Hoppas du blir bättre! lycka till :)

Ville bara säga att dina bilder och din design var assnygga :)

älskar din blogg kolla min

http://rmkbloggen.devote.se/




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR