#779: myskatt

Har precis kommit ut från en lång och varm dusch och har nu slängt mig i sängen. Hade snart tänkt föna håret men har ingen ork till det. Har inte heller någon ork till att göra något att äta men jag känner hur magen ropar efter mat så jag får väl pallra mig upp ur sängen trots allt. Ikväll ska jag nog till Falsterbo och träffa Millan, long time no see eller hur är det?

Hej! :) Allt bra? ♥

gud vilken gullig katt!

Hejhej! :)
Jag har din gratis design, "Simple as me"
och försöker att byta ut headern, men det funkar inte?
Jag undrar vad man ska ha för storlek på photoshop (höj och bred i pixlar)
Och vilken storlek man ska ladda upp i på bloggen?

Jag har försök med 1000 bred och 500 höjd pixlar på bloggen och laddat upp bilden storlek 700 på bloggen, men det funkar inte.
Tacksam för svar! kram

Men åh så fina bilder! Verkligen mysiga hehe :p
Du är ju riktigt duktig på att fota!

Svar: Men tack tack tack!! Gud så glad jag blev nu!<3
Joanna D. Hansson

Underbara bilder! Katten är så himla söt!

Vilken sötis!

Vilka fina bilder! :)

Svar: Tusen tack! :)
Joanna D. Hansson




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR