#768: up up and away

Skulle klättra på sånhär klättervägg på idrotten idag. Var faktiskt kul men svårt. Och läskigt. Hhah klarade aldrig komma ända upp till toppen.. Slutade klockan tolv idag men valde att sitta kvar några i RC och plugga matte, drygt men braa. Har nämligen ett matteprov nästa vecka som jag är lite nojig över. Jullov om exakt en vecka, FINALLY. Fyfan vad jag ska softa då.

Hej, fixar du designer åt andra?
Skriv gärna till mig på min instagram ''healthydonna'' om du har det!

Skulle vara kul att testa klättring, ser väldigt roligt ut! =)

Låter super kul med klättring! ;) Och super cool animering! :)

Hej på dig , jag älskar din blogg & läser den så ofta jag kan!
Dessutom så undrar jag en sak , alla dina animeringar på dina foton? vart sjutton får du tag på dom? jag har letat & letat som en tok efter foto animeringar eller liknande , men kommer bara fram till annat trams.
Skulle vara gladare än barnen på julafton om du kunde svara & berätta vart någonstans!

Svar: Åh tack vad kul! Mina animerade foton gör jag själv i ett program som heter photoscape! Det är ett jättebra redigeringsprogram så ladda ner det, det är dessutom gratis. Kram på dig!
Joanna D. Hansson




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR