#761: adventsmys

Har haft en så bra och mysig helg. I fredags hängde jag med Lina, Pernilla, Millan och Astrid. Vi hade det asball och trevligt. Lördagseftermiddagen/kvällen spenderade jag i Höllviken och sedan begav jag mig mot Falsterbo för att träffa Millan. Vaknade runt tio-tiden idag och fick den briljanta idéen att jag skulle pröva rida?? Käkade frulle och sedan gav vi oss av till stallet. Skojar inte när jag säger att jag var livrädd när jag satt uppe på hästen. För någon sekund såg jag mitt liv passera förbi. Men jag gjorde det!! Så nu har jag ridit for the first time! Nu ska jag snart dricka glögg, äta lussebullar och pepparkakor, ännu mer mys! Ha en bra kväll 

så bra at du har hatt en fin helg!

heej såg att du varit med i en tävling om att vinna ett egendesignat iphoneskal, så tänkte tipsa om min tävling där man också kan vinna ett ! :)
http://shal.blogg.se/2012/december/tavling.html#comment

Mysigt, och fina bilder! :)




× NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR